تبلیغات و کمپین تبلیغاتی آژانس دیجیتال مارکتینگ لاله زار وب

تبلیغات و کمپین تبلیغاتی

همه چیز از یه تبلیغ درست شروع میشه...

شروع فرایند فروش از برگزاری یه کمپین درست شروع میشه. یادتون باشه فروش بلند مدت با برندسازی اتفاق میفته اما افزایش فروش و فروش سریع با برگزاری کمپین تبلیغاتی اصولی رخ میده.

تحلیل موقعیت برند

جایگاه برند آژانس دیجیتال مارکتینگ لاله زار وب

جایگاه برند

باید بررسی کنیم که ما در چه جایگاهی در بازار قرار گرفتیم و از نظر بقیه حال برند ما چطوره و خدمات و محصولات ما چقدر ارزش خرید داره؟

گذشته تبلیغاتی آژانس دیجیتال مارکتینگ لاله زار وب

گذشته تبلیغاتی

تاریخچه تبلیغات برند و گذشته ای که پشت سر گذاشته خیلی مهمه. بسیاری از آژانس ها به این گذشته توجه ندارن اما گذشته، درسی برای آینده ست…

بررسی محصول و خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ لاله زار وب

بررسی محصول و خدمات

خدمات و محصولات ما چیه؟ با چه تغییرات کوچیکی میتونیم کیفیت رو بالا ببریم؟ نظرات مصرف کنندگان چی هست؟ باید ریز به ریز بررسی بشه.

نظرات مشتریان گذشته آژانس دیجیتال مارکتینگ لاله زار وب

نظرات مشتریان گذشته

یه دقت ویژه روی نظرات گذشته ی برند داریم و ازش ایده میگیریم برای بهبود و حتی طراحی کمپین. حتی خود این نظرات میتونه موضوع کمپین ما باشه.

مزیت رقابتی آژانس دیجیتال مارکتینگ لاله زار وب

مزیت رقابتی

واقعا چه چیزی هست که ما رو نه تنها از رقبا بلکه از کل بازار متمایز و جدا میکنه؟ جامعه هواداران؟ کیفیت محصول؟ چرا ما خوبیم از نظر دیگران؟!

تحلیل موقعیت برند آژانس دیجیتال مارکتینگ لاله زار وب

تحلیل موقعیت برند

حالا همه داده ها باید جمع آوری، طبقه بندی و تحلیل بشن. اون موقع میفهمیم تا کجا مسیر اومدیم و باید چیکار کنیم برای آینده.

چرخه طول عمر محصول

اینکه محصول شما چند ساله توی بازاره؟ مردم چند وقته شما رو میشناسن؟ چند نفر شما رو میشناسن؟ برای اون محصول چقدر تبلیغ کردید تا الان و … خیلی مهمههه!!!🤯پس ما بررسی میکنیم محصول شما کجای این چرخه ست و چه نوع تبلیغاتی براش مناسبه.

چرخه طول عمر محصول آژانس دیجیتال مارکتینگ لاله زار وب

محصولت رو به بازار معرفی کنیم؟

اگر میخوای ورود موفقی داشته باشی به بازار روی آژانس ما حساب کن. از تبلیغات محیطی و رسانه های محیطی گرفته تا تبلیغات سوشیال و دیجیتال همراه‌‌تونیم...
هدفگذاری کمپین و انتخـــاب بــــازار هدف​ آژانس دیجیتال مارکتینگ لاله زار وب

هدفگذاری کمپین و انتخـــاب بــــازار هدف

حالا باید ببینیم از برگزاری کمپین چه انتظاری داریم؟ اهداف رو مکتوب کنیم و برنامه ای انتخاب کنیم که ما رو به اهداف نزدیک کنه. از طرفی دستیابی به موفقیت در فروش بدون انتخاب بازار درست بدست نمیاد.

تولید محتوای کمپین و انتشار

قدم اول

✏️طراحی تبلیغ

میریم سراغ طراحی تبلیغ اما از قبل میدونیم که از تبلیغ‌مون چه انتظاری داریم و تبلیغات با توجه به جایگاه برند و هدفگذاری و دیتاهای مهم بدست اومده ایجاد میشه.

قدم دوم

🎥انتشار تبلیغ

توی شبکه های مناسبی که ما رو به بازار هدف نزدیک میکنه تبلیغ‌مون رو نمایش میدیم و میترکونیم. جوری که مخاطب هدف ما رو همه جا ببینه

قدم سوم

📊تحلیل آمار

حالا از کمپینی که برگزار کردیم آمار استخراج میکنیم و نقاط قوت و ضعف کمپین‌مون رو تحلیل میکنیم. برای آینده قوی تر آماده میشیم و خودمون رو بروز میکنیم.